PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ ZNOJEMSKO A PODYJÍ SLOVÁCKO PÁLAVA A LEDNICKO-VALTICKÝ AREÁL MORAVSKÝ KRAS A OKOLÍ BRNO A OKOLÍ ČESKÁ REPUBLIKA HLAVNÍ STRANA OKRES BLANSKO OKRES VYŠKOV OKRES BRNO-MĚSTO OKES BRNO-VENKOV OKRES HODONÍN OKRES BŘECLAV OKRES ZNOJMO ČESKÁ REPUBLIKA
Středa 23.07.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Jihomoravský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Jihomoravský kraj
Jihomoravská NEJ
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Turistické regiony
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
  Informační služby
Průvodcovské služby
Kultura a zábava
Hrady a zámky
Památky a architektura
Klub českých turistů
Sport a relaxace
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Zimní sporty
Agroturistika
Vinařská turistika
Sdružení a spolky
Cestovní kanceláře
FOLKLÓR A TRADICE
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
  Hory a pohoří
Vodní toky a plochy
Chráněná krajinná území
Naučné stezky
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Krajský spolek OS Země děda Praděda Výhledový plán 2001 - 2006

Strategie tří I - identita, iniciativa, inovace
1. Doplňovat rozpracovanou mozaiku aktivit, kulturního, přírodního a technickéhodědictví jak bylo započato ve Stezkách dědictví.

2. Aktivovat lidi k tvorbě vlastních produktů s logem Země děda Praděda.

Probudit svou kulturu a identitu. Hrdost na kraj, ve kterém žijeme a něco pro to udělat.

3. Podpořit duchovní rozměr podvědomí, že patříme do kulturní Evropy jakkoli se přibližuje či oddaluje vstup do EU.

4. Iniciovat tvorbu Návštěvnického centra v Malé Morávce.

5. Dopracovat mapy koňských stezek.

6. Iniciovat výletní trasy jednodenní, půldenní v okolí vesnic, kde je turistický ruch. Odpočinková místa.

7. Připravit návrhy výletních tras pro handicapované občany (vozíčkáře,slabozraké,apod.).

8. Začít pracovat na projektu rozvoje celého regionu tak, aby Země děda Praděda zastřešila výjezdy na veletrhy. Dostat do podvědomí lidí, že vůbec existují Jeseníky pod jednou značkou, logem. Působit na místní podnikatele aby lidé přijeli za značkou a tam kde bude, musí být kvalita. Představit Jeseníky jako zajímavou část republiky, jsou krásné, mají pěkné prostředí, ale takových je v Evropě spousta.
Zveřejněno 28.10.2001 v 11:56 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA