PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ ZNOJEMSKO A PODYJÍ SLOVÁCKO PÁLAVA A LEDNICKO-VALTICKÝ AREÁL MORAVSKÝ KRAS A OKOLÍ BRNO A OKOLÍ ČESKÁ REPUBLIKA HLAVNÍ STRANA OKRES BLANSKO OKRES VYŠKOV OKRES BRNO-MĚSTO OKES BRNO-VENKOV OKRES HODONÍN OKRES BŘECLAV OKRES ZNOJMO ČESKÁ REPUBLIKA
Sobota 16.08.2025
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Jihomoravský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Jihomoravský kraj
Jihomoravská NEJ
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Turistické regiony
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality a zprávy
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
LÁZEŇSTVÍ
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
  Informační služby
Průvodcovské služby
Kultura a zábava
Hrady a zámky
Památky a architektura
Klub českých turistů
Sport a relaxace
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Zimní sporty
Agroturistika
Vinařská turistika
Sdružení a spolky
Cestovní kanceláře
FOLKLÓR A TRADICE
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
  Hory a pohoří
Vodní toky a plochy
Chráněná krajinná území
Naučné stezky
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba

Domácí cestovní ruch hledá své logo, svůj slogan a svého maskota

Praha, 20.4.2009 - Navrhovat nejhezčí logo, zvukomalebný slogan a nejsympatičtějšího maskota může každý v soutěži, kterou vyhlásila agentura CzechTourism. Jedná se o součást realizace projektu "Marketingové aktivity k zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu", jehož cílem je podpořit trávení volného času v naší republice. Návrhy lze podávat do 19. června 2009. Tři vyhodnocené návrhy v každé kategorii získají finanční odměnu.
Soutěž je součástí projektu, který reaguje na dlouhodobé potřeby domácího cestovního ruchu, a to na nezbytnost zvýšení využití potenciálu domácího cestovního ruchu pro růst naší ekonomiky. Obyvatelé Česka stále nedostatečně využívají možností trávení volného času a dovolené v tuzemsku a celková situace se nadále zhoršuje. Analýza potřeb potvrdila, že se tak děje převážně z důvodu neznalosti či podceňování nabídky cestovního ruchu. Proto projekt přináší systémotvorný prvek pro podporu rozvoje domácího cestovního ruchu v podobě vytvoření jeho brandu, jako integračního poznávacího znamení pro cestování po republice. "Očekáváme, že dojde ke zvýšení povědomí o možnostech domácího cestovního ruchu u všech skupin tak, aby byl podnícen jejich zájem více cestovat a trávit volný čas v tuzemsku", konstatuje Rostislav Vondruška, ředitel agentury CzechTourism.
CzechTourism očekává, že soutěž zaujme každého, v jehož srdci je místo pro cestování po tuzemsku, ale především grafiky a studenty grafických škol či reklamní textaře. "Velká očekávání máme od návrhů maskota, který by se měl stát ikonou domácího cestování, měl by se stát průvodcem po zajímavostech, měl by být milý a sympatický většině našich obyvatel", vysvětluje Petr Kratochvíl, odborný garant projektu.
Podrobné podmínky soutěže jsou k dispozici na http://www.czechtourism.cz/?menu=3&mitem=024&show=063
Projekt "Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu" je spolufinancován z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného operačního programu.
Více informací:
Ing. Petr Kratochvíl
odborný garant projektu
ČCCR - CzechTourism
tel.: 221580407
e-mail: kratochvil@czechtourism.cz
Zveřejněno 28.04.2009 v 10:20 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA